Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Парфілова С. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи / С. Парфілова, Є. Харькова, О. Шаповалова, К. Кєрєзора // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 179-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_7_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Парфілова С. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи / С. Парфілова, Є. Харькова, О. Шаповалова, К. Кєрєзора // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 179-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_7_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |