Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 171-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 171-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |