Наукова періодика України Педагогічні науки


Бойко А. 
Науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_2_14
Розкрито сутність поняття "науково-методичний супровід" та його складники. На основі авторської концепції обгрунтовано інтегрований курс теорії та історії педагогіки як базисний у професійно-педагогічній підготовці вчителя. Зосереджено увагу на розділах програми курсу, в основу вивчення яких покладено ідеї особистісно-гуманістичної орієнтації у спілкуванні, діяльності та відносинах педагогів і учнів. Виділено педагогічні інноваційні дисципліни для підготовки бакалавра - навчальна дисципліна "Методика виховної і соціально-педагогічної діяльності вчителя", спецкурси "Персоналії в історії української педагогіки", "Основи християнської педагогіки" та для підготовки магістра - "Методи педагогічних досліджень", альтернативні авторські курси "Менеджмент в освіті" і "Менеджмент загальноосвітнього навчального закладу", покликані до життя зростанням інтересу до розвитку сучасної вітчизняної і світової педагогічної думки, проблем науки і релігії. Доведено доцільність організації в регіонах науково-виховних комплексів для забезпечення повноцінної професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя.Раскрыта сущность понятия "научно-методическое сопровождение" и его составляющие. На основе авторской концепции обоснован интегрированный курс теории и истории педагогики как базисный в профессионально-педагогической подготовке учителя. Сосредоточено внимание на разделах программы курса, в основу изучения которых положены идеи личностно-гуманистической ориентации в общении, деятельности и отношениях педагогов и учеников. Выделены педагогические инновационные дисциплины для подготовки бакалавра - учебная дисциплина "Методика воспитательной и социально-педагогической деятельности учителя", спецкурсы "Персоналии в истории украинской педагогики", "Основы христианской педагогики" и для подготовки магистра - "Методы педагогических исследований", альтернативные авторские курсы " Менеджмент в образовании " и "Менеджмент общеобразовательного учебного заведения ", вызванные к жизни ростом интереса к развитию современной отечественной и мировой педагогической мысли. Доказана целесообразность организации в регионах научно-воспитательных комплексов для обеспечения полноценной профессионально-педагогической подготовки будущего учителя.The essence of "scientific and methodological support and its components. Based on the author's conception of justified integrated course of theory and history of education as a basic vocational and teacher training teacher. Focuses on sections of thecourse program, based on ideas that explore personal and humanistic orientation in communication, activities and relationships of teachers and students, the study of teaching experience of Ukrainian schools, finding a great educational value and impact of traditional pedagogy as an inexhaustible source of educational theory and practice. Are distinguished teaching innovative disciplines for bachelor - teaching discipline "Methods of educational and socio-pedagogical activity of teachers, courses, staff in the history of the Ukrainian pedagogy," "Fundamentals of Christian pedagogy and to prepare the master -" Methods of Educational Research, copyrights alternative courses " Management in Education "and" Management of general educational establishments, brought to life the growth of interest in the development of modern national and world educational thought, with science and religion, due to the need for integration efforts in the difficult search for effective means of shaping human identity in the modern world. Highlighted develop instructional materials on teaching practices of all its varieties. Brought usefulness organizations in the regions of scientific and educational complexes to provide a complete professional and pedagogical training of future teachers.
  Повний текст PDF - 363.741 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко А. Науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Алла Микитівна (педагогічні науки)
  • Бойко Анна Едуардівна (педагогічні науки)
  • Бойко Анжела Іванівна (філософські науки)
  • Бойко Андріана Тиберіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського