Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Кайріс О. Д. 
Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_7
Наведено результати дослідження особливостей міжособистісних відносин студентів ВНЗ, які мали досвід булінгу в школі. Визначено наявність жертв булінгу серед студентів-першокурсників і проведено дослідження особливостей їх спілкування з однокурсниками у порівнянны зі студентами без досвіду булінгу. Проаналізовано вираженість прагнення до включеності в групу, особливості прийняття рішень та взяття на себе відповідальності; поведінку афекту, розглянуто типи відношень до оточуючих. Представлены результаты исследования особенностей межличностных отношений студентов ВУЗ, которые имели опыт буллинга в школе. Определено наличие жертв буллинга среди студентов-первокурсников и проведено исследование особенностей их общения с однокурсниками по сравнению со студентами без опыта буллинга. Проанализированы выраженность стремления к включенности в группу, особенности принятия решений и взятия на себя ответственности, поведение аффекта, рассмотрены типы отношений к окружающим.In recent years, many young people have a negative phenomena in interpersonal relationships (conflicts, aggression, violence), which are beginning to appear in the school. The behavior of pupils, which is associated with violence, foreign psychology called «school bullying». School bulinh as a specific type of violence has on the child’s personality significant direct and indirect impact. Almost all children who are victims of abuse and neglect, have experienced trauma that left a mark in the form of personal, emotional and behavioral characteristics that affect their lives. Investigation of abuse, mostly carried out by foreign scientists.
  Повний текст PDF - 259.101 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кайріс О.
  • Самойленко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кайріс О. Д. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кайріс Олена Дмитрівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського