Наукова періодика України | Psycholinguistics | ||
Дзеник С. В. Стратегії маркетингових комунікацій під час іміджмейкінгу та їхня класифікація / С. В. Дзеник // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_6_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дзеник С. В. Стратегії маркетингових комунікацій під час іміджмейкінгу та їхня класифікація / С. В. Дзеник // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_6_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |