Наукова періодика України | Psycholinguistics | ||
Хавкіна Л. М. Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хавкіна Л. М. Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |