Наукова періодика України Psycholinguistics


Хавкіна Л. М. 
Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46
  Повний текст PDF - 261.602 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хавкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хавкіна Л. М. Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського