Наукова періодика України Psycholinguistics


Ringblom N. 
Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction / N. Ringblom // Психолінгвістика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 174-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2016_20%281%29__17
  Повний текст PDF - 917.313 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ringblom N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction / N. Ringblom // Психолінгвістика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 174-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2016_20(1)__17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського