Наукова періодика України Регіональна економіка


Буднікевич І. М. 
Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_32
  Повний текст PDF - 830.349 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буднікевич І.
  • Черданцева І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буднікевич І. М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буднікевич Ірина Михайлівна (економічні науки)
  • Черданцева Ірина Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського