Наукова періодика України Регіональна економіка


Пастернак О. І. 
Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_4_26
  Повний текст PDF - 472.589 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пастернак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пастернак О. І. Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_4_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пастернак Олена Іванівна (1980–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського