Наукова періодика України Рідна школа


Жебровський О. 
Позашкільна освіта у вимірі XХІ століття / О. Жебровський // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_7
Охарактеризовано сучасний стан позашкільної освіти й виховання в Україні. Зазначено, що навчально-виховний процес передбачає особистісно орієнтований підхід до його побудови на принципах науковості, полікультурності, системності, інтегративності, єдності освіти та виховання та на засадах гуманізму та демократії. Розкрито причини, що гальмують розвиток позашкільної освіти та виховання. Указано, що в останнє десятиліття був здійснений реальний перехід від різноманітної за змістом і якістю позашкільної навчально-виховної роботи до справжніх, логічно вибудуваних згідно з сучасними психолого-педагогічними теоріями, концепціями та підходами щодоосвіти та виховання підростаючого покоління, що створило реальні умови для залучення кожної дитини як до індивідуально, так і соціально значущої навчально-пізнавальної, пошукової, дослідницької та конструкторської діяльності, конкретної суспільно корисної, масової чи природоохоронної роботи. Визначено орієнтовні напрями модернізації освіти й виховання дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах.Охарактеризовано современное состояние внешкольного образования и воспитания в Украине. Отмечено, что учебно-воспитательный процесс предполагает личностно ориентированный подход к его построению на принципах научности, поликультурности, системности, интегративности, единства образования и воспитания и на принципах гуманизма и демократии. Раскрыты причины, тормозящие развитие внешкольного образования и воспитания. Указано, что в последнее десятилетие был совершен реальный переход от разнообразной по содержанию и качеству внешкольной воспитательной работы в настоящие, логически выстроенные в соответствии с современными психолого-педагогическими теориями, концепциями и подходами образования и воспитания подрастающего поколения, что создало реальные условия для привлечения каждого ребенка как к индивидуально, так и социально значимой учебно-познавательной, поисковой, исследовательской и конструкторской деятельности и конкретной общественно полезной, массовой или природоохранной работы. Определены ориентировочные направления модернизации образования и воспитания детей и учащейся молодежи во внешкольных учебных заведениях.Characterized the current state of adult education and education in Ukraine. It is noted that the educational process involves the learner-oriented approach to its building on the principles of science, multiculturalism, systematic, integrative, unityeducation and training, and on the principles of humanism and democracy. The reasons hampering the development of adult education and training. Pointed out that in the last decade has been committed by a real transition from a diverse in content and quality of extracurricular educational work in the real, logically arranged in a line with modern psychological and educational theories, concepts and approaches of education and upbringing of the younger generation, which created real conditions for the attraction of each child as individually and socially significant educational and informative, the search, research and design activities and the specific public benefit, or the mass conservation work. Determined approximate direction of the modernization of education and upbringing of children and youth during non-school educational institutions.
  Повний текст PDF - 149.153 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жебровський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жебровський О. Позашкільна освіта у вимірі XХІ століття / О. Жебровський // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського