Наукова періодика України | Соціологічні студії | ||
Опейда Л. Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту "Віртуальний Луцьк") / Л. Опейда, А. Опейда // Соціологічні студії. - 2016. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_2_7 Зі стрімким розвитком інноваційно-інформаційних технологій та широким спектром їх застосування, зокрема в туристичній сфері, виникають нові аспекти у формуванні позитивного іміджу міста, області, туристського регіону. Основним засобом на цьому шляху є створення й упровадження віртуальних 3D-турів, які здатні насамперед значно розширити коло потенційних споживачів турпродукту, роблячи доступними туристичні об'єкти для різних категорій населення, а також викликати неабиякий інтерес у потенційних інвесторів не лише туристичної сфери, а й інших галузей господарювання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Опейда Л. Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту "Віртуальний Луцьк") / Л. Опейда, А. Опейда // Соціологічні студії. - 2016. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |