Наукова періодика України Системи обробки інформації


Тарасов О. В. 
Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_12
Розкрито значимість організації рекламних кампаній в Інтернеті з метою підвищення ефективності управління бізнесом. Розглянуто концепцію, кроки проведення рекламних кампаній та їх особливості. Наведено основні характеристики кожного з етапів. Зроблено висновки щодо важливості проведення рекламних кампаній та необхідності розробки математичної моделі їх опису.
  Повний текст PDF - 324.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарасов О.
  • Бакіров М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського