Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Паращевін М. Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму / М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Паращевін М. Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму / М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |