Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Паращевін М. 
Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму / М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_10
  Повний текст PDF - 261.383 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паращевін М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паращевін М. Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму / М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Паращевін Максим Анатолійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського