Наукова періодика України | Системи управління, навігації та зв'язку | ||
Бабіч С. М. Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_1_21 Розглянуто основні методи аналізу роботи першої лінії підтримки інформаційного сервісу підприємства за технологією ITIL. Проаналізовано фактори, що впливають на ефективність роботи команди підтримки та бізнес-процесу у цілому. Представлено висновки з можливої оптимізації процесу для найбільш ефективної взаємодії користувачів та сервісного центру. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бабіч С. М. Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_1_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |