Наукова періодика України Технології та дизайн


Писанець К. К. 
Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні / К. К. Писанець, О. В. Мовчан, Л. К. Печерських. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15
  Повний текст PDF - 148.163 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Писанець К.
  • Мовчан О.
  • Печерських Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Писанець К. К. Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні / К. К. Писанець, О. В. Мовчан, Л. К. Печерських. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мовчан Олександр Володимирович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського