Наукова періодика України | Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу | ||
Фролова Г. І. Організаційні засади маркетингових досліджень у сфері туризму / Г. І. Фролова, В. Ю. Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2014. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2014_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фролова Г. І. Організаційні засади маркетингових досліджень у сфері туризму / Г. І. Фролова, В. Ю. Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2014. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2014_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |