Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Смирнова Т. А. 
Петриківка як елемент брендування регіону / Т. А. Смирнова // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Менеджмент інновацій. - 2013. - Т. 21, вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2013_21_2_7
  Повний текст PDF - 218.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смирнова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смирнова Т. А. Петриківка як елемент брендування регіону / Т. А. Смирнова // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Менеджмент інновацій. - 2013. - Т. 21, вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2013_21_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смирнова Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського