Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Отенко І. П. Методологічні основи дослідження міжнародного маркетингу високих технологій / І. П. Отенко, О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 3. - С. 27–37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2019_3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Отенко І. П. Методологічні основи дослідження міжнародного маркетингу високих технологій / І. П. Отенко, О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 3. - С. 27–37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2019_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |