Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_8_6 Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці ВНЗ як невід'ємної складової освітньо-виховного процесу. Обгрунтовано ефективність застосування зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу бібліотечного інституту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_8_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |