Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Полковенко Т. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 9-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_9_4 Розглянуто методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Полковенко Т. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 9-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_9_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |