Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Полковенко Т. 
Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 9-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_9_4
Розглянуто методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.
  Повний текст PDF - 309.362 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полковенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полковенко Т. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 9-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_9_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського