Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_15 Розглянуто сучасний рівень розвитку технологій Web 2.0. Визначено роль та місце соціальних медіа в роботі PR-фахівців. Систематизовано інструменти сучасного SMM-менеджера. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_10_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |