Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Горбенко Г. 
Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні / Г. Горбенко // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 3. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_3_14
Визначено функції соціальної реклами, її види і завдання у контексті управління суспільними процесами в Україні.
  Повний текст PDF - 302.796 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбенко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбенко Г. Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні / Г. Горбенко // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 3. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського