Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Булах Т. 
Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_5_2
  Повний текст PDF - 474.777 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булах Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булах Т. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_5_2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Булах Тетяна Дмитрівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського