Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Бессараб А. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном / А. Бессараб // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 9. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_9_4 Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу та культури читання. Виявлено й охарактеризовано суб'єктів формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. З'ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних і державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і визначено основні напрями їх діяльності.Розглянуто основні напрями співпраці України та Франції у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Франції, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій та нагород; видання перекладів творів українських авторів тощо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бессараб А. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном / А. Бессараб // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 9. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_9_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |