Наукова періодика України Вісник Львівського університету


Коваль Т. 
Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14
  Повний текст PDF - 320.467 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваль Т. Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваль Тетяна Миколаївна (1959–) (соціальні комунікації)
  • Коваль Тетяна Володимирівна (1964–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського