Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Турянська О. Ф. 
Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників / О. Ф. Турянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 181-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%281%29__26
Вирішено проблему визначення теоретико-методичних засад творення сучасних навчальних видань. Показано шлях вирішення цієї проблеми через обгрунтування необхідності відповідності змісту шкільних підручників тим методам організації навчальної діяльності учнів, які учитель має застосовувати, щоб досягти освітньо-виховних і розвивальних завдань особистісно орієнтованого навчання.
  Повний текст PDF - 332.601 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Турянська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Турянська О. Ф. Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників / О. Ф. Турянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 181-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Турянська Ольга Федорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського