Наукова періодика України | Витоки педагогічної майстерності | ||
Черненко В. О. Педагогічні ідеї про національну школу і виховання у творчій спадщині Лесі Українки / В. О. Черненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_32 Розглянуто педагогічні ідеї Лесі Українки як складову її особистісного та громадянського світогляду. Визначено основні етапи історичного розвитку поглядів на зміст і роль спадку письменниці (1898 - 1917 - дореволюційний; 1917 - 1990 рр. - радянський, з 1991 р. - сучасний). З'ясовано актуальні напрямки впровадження педагогічних ідей Лесі Українки про національну школу і виховання в освітній процес сучасної України. Подальшого розвитку та конкретизації набули зміст понять "національна школа", "національне виховання", "педагогічні ідеї Лесі Українки". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черненко В. О. Педагогічні ідеї про національну школу і виховання у творчій спадщині Лесі Українки / В. О. Черненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |