![]() | Наукова періодика України | ![]() | Педагогічний дискурс |
Кір’ян М. М. Соціокультурна адаптація студентської молоді в інтегрованому освітньому середовищі / М. М. Кір’ян // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_41 Доведено, що Важливе місце в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця займає його соціокультурна адаптація у ВНЗ. Формування внутрішнього, духовного світу студентів – центральна ланка в рішенні сучасних проблем становлення фахівця нового типу. Показано, що разом з оволодінням теоретичними і практичними знаннями в інтегрованому освітньому середовищі, студент набуває в процесі навчання у ВНЗ досвіду внутрішньогрупового спілкування, взаємодії з різними соціальними інститутами, навички організаціїі управління в колективі, формує професійну культуру і культуру міжособових стосунків, розширює свій духовний, емоційно-чуттєвий і моральний потенціал. Підсумовано, що виховна діяльність, яка здійснюється через інститут кураторства та студентське самоврядування є одним з приоритетних напрямів в роботі ВНЗ і держави в цілому, а подальше примноження та широке використання духовних багатств суспільства є ключовим для естетичного виховання студентської молоді, її культурного розвитку.Рассмотрены проблемы социокультурной адаптации студентов в интегрированной образовательной среде.The problem of socio-cultural adaptation of students in the integrated educational environment is examined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кір’ян М. М. Соціокультурна адаптація студентської молоді в інтегрованому освітньому середовищі / М. М. Кір’ян // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_41.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |