Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Руденька Т. Арт-педагогічні засоби формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Т. Руденька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_30 Представлено на основі аналізу динамічної моделі навчання за К. Фопелем у статті цілі та зміст арт-педагогічних засобів професійної підготовки; обґрунтовано вплив арт-педагогіки на мотиваційний, рефлексивний і особистісний компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців; визначено й охарактеризовано етапи застосування арт-педагогічних засобів у процесі професійної підготовки; розкрито зміст художньої, театральної, літературної, рухової, колективної творчості студентів коледжу.Представлены на основе анализа динамической модели обучения по К. Фопеля в статье цели и содержание арт-педагогических средств профессиональной подготовки; обосновано влияние арт-педагогики на мотивационный, рефлексивный и личностный компоненты профессиональной компетентности будущих специалистов; определены и охарактеризованы этапы применения арт-педагогических средств в процессе профессиональной подготовки; раскрыто содержание художественной, театральной, литературной, двигательной, коллективного творчества студентов колледжа. On the basis of the analysis of dinamic model of teaching by K.Fopel the goals and the content of art-pedagogical means of professional preparation have been offered in the article; the influence of art-pedagogics over the motivational, reflexive and personal components of professional competence of the future specialists has been grounded; the stages of application of art-pedagogical means in the process of professional preparation have been determined and characterized; the content of artistic, theatrical, literary, efferent, collective creative work of students of a college has been revealed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Руденька Т. Арт-педагогічні засоби формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Т. Руденька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |