Наукова періодика України Філологічні трактати


Chulanova G. V. 
Manipulation Strategy and Tactics of Blurbs / G. V. Chulanova // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 4. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_4_13
Наведено результати дослідження маніпулятивної стратегії рекламних текстів, яка реалізується через основні тактики. Проаналізовано комунікативні цілі реклами, призначеної для створення певного перлокутивного ефекту.
  Повний текст PDF - 296.441 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Chulanova G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Chulanova G. V. Manipulation Strategy and Tactics of Blurbs / G. V. Chulanova // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 4. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського