Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Zhulavskaya O. O. Means of Verbal Influence in English Mediа Теxts. Dualism of Influence / O. O. Zhulavskaya, A. Yehorova // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_7 Вивчено засоби мовленнєвого впливу, що використовуються в англомовних медійних текстах. В центрі уваги знаходяться засоби мовленнєвого впливу, що належать до різних мовних рівнів: фонологічного, лексико-семантичного та морфо-синтаксичного. Виявлено, що це явище може мати різноманітні види, але загалом всі досліджувані одиниці можна розділити на дві чисельні групи: засоби вербального впливу, що мають негативний характер та засоби, які мають позитивний характер. На основі цього розподілу зроблено висновок про дуальність явища мовленнєвого впливу та його здатність амбівалентно впливати на суспільство. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zhulavskaya O. O. Means of Verbal Influence in English Mediа Теxts. Dualism of Influence / O. O. Zhulavskaya, A. Yehorova // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |