Наукова періодика України | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | ||
Mazaraki A. Development of tourism brand of Ukraine / A. Mazaraki, H. Mykhailichenko, S. Melnychenko, T. Melnyk, O. Miroshnik // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 3. - С. 421–431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_3_45 Управління туристичним брендом (ТБ) України та позиціонування національного туристичного продукту на світових ринках є ознакою глобалізаційних процесів, в яких бере участь наша країна. Брендинг туристичних дестинацій є важливим стратегічним ресурсом економічного розвитку України. Мета роботи - позиціонування та необхідність оцінювання позиції бренду країни, розвиток інфраструктури бренду; вибір правильних пріоритетів у дизайні логотипів та ідентичності бренду; встановлення залежності позиції у світових рейтингах (включаючи туристичну конкурентоспроможність) та елементах брендової інфраструктури; оцінки внеску туристичної сфери у формуванні ВНП. Продемонстровано, що глобалізація туристичного ринку визначає не тільки мегасередовище виробничих, економічних, фінансових та адміністративних операцій, а й високий рівень конкуренції на ринку з метою залучення туристичних потоків. Визначено, що нова якість і процеси туристичної діяльності призводять до формування національного ТБ, який будується на символізації споживчої цінності туристичних ресурсів і дестинацій; має характерний вплив на соціально-економічні та культурні процеси; стимулює формування його привабливості для потенційних туристів і розвиток експорто-орієнтованої моделі туризму. Запропоновано вдосконалення складових ТБ України, обгрунтовано логічність бренд-бук ідеї, елементи позиціонування національного бренду на міжнародному ринку з метою створення привабливого та безпечного іміджу держави. Сутність національного ТБ розглянуто як базовий елемент дизайну, позиціонування, просування та сприйняття національних туристичних продуктів і встановлення механізмів зростання кількості туристів в Україні; визначено основні принципи вдосконалення національного ТБ. Зазначені заходи зміцнять позиції України у світовому рейтингу, враховуючи, що це також зміцнить її позиції індексу конкурентоспроможності подорожей і туризму, а також підвищить інвестиційну привабливість нашої країни, створить фундамент для отримання як прямих, так і мультиплікативних доходів від реалізації туристичних послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mazaraki A. Development of tourism brand of Ukraine / A. Mazaraki, H. Mykhailichenko, S. Melnychenko, T. Melnyk, O. Miroshnik // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 3. - С. 421–431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_3_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |