Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Ніколаєв С. Ю. Підвищення рухової активності студенток з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей / С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 2. - С. 46–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_2_14 Представлено методику підвищення рухової активності студенток з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Розроблено режими, що базуються на даних вимірювань пульсу за виконання різних фізичних вправ, а також спрямованість фізичних навантажень.Представлено методику повышения двигательной активности студенток с учетом их психофизиологических особенностей. Разработаны пульсовые режимы занятий физическими упражнениями и направленность физических нагрузок.The article deals with the methods of the increase of moving achievement of female students with psychophysiologacal peculiarities and is devised pulse regimes of the occupations of physical exercises and the tendency of physical loading.Надано методику підвищення рухової активності студенток з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Розроблено пульсові режими занять фізичними вправами та спрямованість фізичних навантажень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ніколаєв С. Ю. Підвищення рухової активності студенток з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей / С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 2. - С. 46–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |