Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Стасенко О. Стан сформованості мотивів студентів вищих навчальних закладів до рухової активності / О. Стасенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_2_10 Проаналізовано науково-педагогічну та спеціальну методичну літературу з питань активізації студентів до рухової активності, тобто їх залучення до всіх видів фізкультурної діяльності в період навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто проблему формування мотивації студентів до рухової активності. На підставі аналізу науково-методичних джерел і практичного досвіду роботи в навчальному закладі встановлено, що однією з найважливіших проблем організації та проведення ефективної фізкультурної діяльності у ВНЗ є формування зацікавленого ставлення студентів. Обгрунтовано, що у фізкультурній діяльності ВНЗ потрібно враховувати об'єктивні та суб'єктивні фактори, для формування потреби до рухової активності, які детально визначені в роботі. Виявлено, що для підвищення рухової активності слід ураховувати такі умови, як цілеспрямоване формування в студентів соціальних та індивідуальних мотивів, що поєднують особисту зацікавленість і суспільно значущі цілі; присутність у змісті занять професійної спрямованості фізичного виховання студентів; підтримка тих, що є, і виявлення нових фізкультурно-спортивних інтересів студентської молоді; використання індивідуального, особистісно орієнтованого та диференційованого підходів тощо. Мета роботи - визначення й обгрунтуванні найбільш вагомих мотивів до потреби в руховій активності студентів ВНЗ. У процесі проведеного дослідження визначено й обгрунтовано групи мотивів, які найбільш спонукають студентство до рухової активності (належності, оздоровчий, процесуальний, особистий, соціальний, спортивний, розважальний, естетичний і наслідування) та досліджено стан сформованості кожної з них. Виявлено, що найбільш сформованими мотивами до рухової активності в студентів, які розміщено за рангом, є такі: належності - 36,9 % (27), оздоровчий - 17,9 % (13), процесуальний - 10,9 % (8), особистий - 9,5 % (7), соціальний - 6,9 % (5), спортивний - 5,5 % (4), розважальний - 5,5 % (4), естетичний - 4,1 % (3), наслідування - 2,8 % (2). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стасенко О. Стан сформованості мотивів студентів вищих навчальних закладів до рухової активності / О. Стасенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |