Наукова періодика України Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві


Popel S. 
Dancing Exercises as a Factor of Socialization of Children With Violation of Sight / S. Popel, O. Kryzаnivskaya, N. Zemskaya, E. Lapkovskyi, Y. Yatciv, H. Piatnichuk // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 2. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_2_32
Висвітлено індивідуальний диференційований підхід до занять танцювальними вправами як важливий засіб оптимізації навчального процесу в спеціалізованих школах-інтернатах, показано роль танців у підвищенні рівня фізичної підготовленості та соматичного здоров'я в дітей семи років із порушеннями зору. Обстежено 45 школярів віком 7 - 9 років, які навчаються в спеціалізованій школі-інтернаті для дітей із порушенням зору. Аналіз впливу танців на психоемоційну сферу дітей із порушенням зору проводили за результатами тестування координаційних здібностей, рівня сформованості потреби в спілкуванні, діагностики мотиваційної структури особистості, визначення стилю спілкування, ціннісних орієнтацій і рівня комунікативної складності. Порівняльний аналіз показав, що з віком ці показники зменшуються, а в дітей із низькими координаційними здібностями спостерігали низький рівень потреби в спілкуванні та низьку рухову активність. Серед мотивів, що спонукають дітей із порушенням зору до групової взаємодії, 54,3 % припадає на потреби у встановленні широкого кола взаємозв'язків, близько 45,4 % - на потреби у власному розвитку, необхідність у зростання особистого авторитету складає 39,5 %. Ще 35,2 % показників зумовлені потребою накопичення інформації, а можливістю довести цінність власної особи - 24,7 %. Разом із цим потреба в комунікативному навчанні та потреба досягнення комунікативного успіху відсуваються на другий план і складають, відповідно, лише 14,2 і 15,7 %. Низькі показники комунікативної підготовки - причина суттєвих труднощів інтегративного процесу, що вимагає розробки програми для вдосконалення та підвищення рівня координаційних здібностей у дітей із порушенням зору. Зазначено щодо необхідності формування мотивації до підвищення рівня рухової активності як ефективного засобу гармонізації фізичного розвитку, наголошено на важливості постійних занять танцями, що істотно підвищує ефективність процесу соціалізації та допомагає позбутися психологічних комплексів.
  Повний текст PDF - 380.025 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Popel S.
  • Kryzаnivskaya O.
  • Zemskaya N.
  • Lapkovskyi E.
  • Yatciv Y.
  • Piatnichuk H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Popel S. Dancing Exercises as a Factor of Socialization of Children With Violation of Sight / S. Popel, O. Kryzаnivskaya, N. Zemskaya, E. Lapkovskyi, Y. Yatciv, H. Piatnichuk // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 2. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_2_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лапковський Едуард Йосипович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського