Наукова періодика України Грані


Герус О. І. 
Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_5_8
  Повний текст PDF - 1.043 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герус О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герус О. І. Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_5_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герус Ольга Ігорівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського