Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Овчарук О. В. 
Проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в системі загальної середньої освіти: загальні підходи / О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 83-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_10
Висвітлено проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в системі загальної середньої освіти у зарубіжних країнах і в Україні у порівняльно-педагогічному контексті й роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні інформаційно-комунікаційної компетентності. Розкрито основні підходи щодо оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності у системі загальної середньої освіти. Подано приклади оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в межах навчального предмету «Інформатика» за рівнями та складовими. Наведено погляд міжнародної спільноти на питання стандартизації й оцінювання компетентностей учнів і вчителів. Виокремлено й узагальнено проблеми, які існують у системі підготовки вчителя щодо оцінювання їхньої компетентності у сфері ІКТ, які сьогодні вбачають освітяни під час підготовки вчителів і їх атестації.Освещены проблемы оценивания информационно-коммуникационной компетентности в системе общего среднего образования в зарубежных странах и в Украине в сравнительно-педагогическом контексте и роль информационно-коммуникационных технологий в формировании ИК-компетентности. Представлен взгляд международного сообщества на вопросы стандартизации и оценивания компетентности учеников и учителей. Выделено проблемы, которые существуют в системе подготовки учителя в вопросе оценивания их компетентности в сфере ИКТ.The article is devoted to the evaluation of information and communication competence in the system of General secondary education in foreign countries and in Ukraine in comparative pedagogical context and to the role of information and communication technologies in the formation of IT-competence. The view of the international community on the issues of standardization and assessment of competence of students and teachers is presented. The problems that exist in the sphere of teacher straining in terms of the evaluation of their competence in the field of ICT are highlighted.
  Повний текст PDF - 176.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчарук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчарук О. В. Проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності в системі загальної середньої освіти: загальні підходи / О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 83-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овчарук Оксана Василівна (педагогічні науки)
  • Овчарук Ольга Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського