Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Десятов Д. Л. 
Використання віртуальної електронної дошки як засобу організації кооперативної діяльності учнів / Д. Л. Десятов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_6
Визначено сутність і переваги організації кооперативного навчання учнів із використанням мережевих технологій. Встановлено співвідношення і взаємозв’язок між кооперативним і колаборативним навчанням. Розкрито дидактичний потенціал віртуальної електронної дошки (ВЕД) як засобу організації кооперативної діяльності учнів. Наведено приклади навчальних завдань, які можуть виконувати учні з використанням ВЕД. Окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати електронна дошка, для організації кооперативної діяльності учнів. Описано дидактичні проблеми, які можна вирішувати з використанням ВЕД у процесі кооперативного навчання учнів.Определена сущность и преимущества кооперативного обучения учащихся с использованием сетевых технологий. Указано соотношение и взаимосвязь между кооперативным и колаборативным обучением. Раскрыт дидактический потенциал виртуальной электронной доски (ВЭД) как средства организации кооперативной деятельности учащихся. Приведены примеры учебных заданий, которые учащиеся могут выполнять с использованием ВЭД. Названы основные требования, которым должна соответствовать электронная доска для организации кооперативной деятельности учащихся. Перечислены дидактические проблемы, которые можно решить с использованием ВЭД в процессе кооперативного обучения учащихся.In this article the essence and advantages of organization of students’ cooperative learning via usage of network technologies is defined. The correlation and relationship between cooperative and collaborative learning are pointed out. The didactic potential of virtual electronic whiteboard (further – VEW, author’s note) as a tool of organization of students’ cooperative learning is revealed. The examples of learning tasks which can be completed by students with the usage of a VEW are given. The mainrequirements which a VEW has to meet for organization of students’ cooperative learning are stated. The article describes the didactic problems that can be solved via usage of a VEW in students’ cooperative learning.
  Повний текст PDF - 152.221 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Десятов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Десятов Д. Л. Використання віртуальної електронної дошки як засобу організації кооперативної діяльності учнів / Д. Л. Десятов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Десятов Дмитро Леонідович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського