Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Малицька І. Д. 
Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід Великої Британії) / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_15
Розглянуто підходи до оцінювання ІК-компетентності вчителя, адміністратора та директора школи Великої Британії. Зазначено, що процес оцінювання базується на державних освітніх стандартах, керывних документах, а також "Моделы для атестації штату і політики з професійної кваліфікації школи", що розроблена і рекомендована освітніми інституціями разом з Департаментом освіти Великої Британії. Описано методи оцінювання ІК-компетентності вчителя, а також найбільш визнані інструменти: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, мережі Computer at School і Network of Excellence.Рассмотрены подходы к оцениванию ИК-компетентности учителя, администратора и директора школы Великобритании. Отмечено, что процесс оценивания опирается на государственные стандарты, регулирующие документы, а также "Модель для аттестации штата и политики профессиональной квалификации школы", разработанную и рекомендованную образовательными учреждениями вместе с Департаментом образования Великобритании. Описанны методы оценивания ИК-компетентности учителя, а также наиболее признанные инструменты: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, сети Computer at School и Network of Excellence.In the article the approaches to the teacher’s, administrator’s and head teacher’s IC-competency assessment in Great Britain are considered. It is noted that the assessment process is based on the national standards, regulatory documents, as well as the “Model staff appraisal and capability policy”, developed and recommended by the educational institutions together with the Department of Education of Great Britain. There are described methods for the teacher’s IC-competency assessment, as well as themost recognized tools: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, Network Computer at School and the Network of Excellence and etc.
  Повний текст PDF - 250.565 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малицька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малицька І. Д. Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід Великої Британії) / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малицька Ірина Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського