Наукова періодика України Культура і сучасність


Чупріна Н. В. 
Аналіз багатовекторності дизайнерських брендів в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2014. - № 1. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_1_29
  Повний текст PDF - 410.133 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чупріна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чупріна Н. В. Аналіз багатовекторності дизайнерських брендів в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2014. - № 1. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_1_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чупріна Наталія Владиславівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського