Наукова періодика України | Культура і сучасність | ||
Чупріна Н. В. Аналіз багатовекторності дизайнерських брендів в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2014. - № 1. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_1_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чупріна Н. В. Аналіз багатовекторності дизайнерських брендів в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2014. - № 1. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_1_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |