Наукова періодика України | Менеджмент | ||
Zyma O. International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalization / O. Zyma, О. Ptashchenko, І. Shevchenko, О. Afanasieva // Менеджмент. - 2019. - № 2. - С. 9–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2019_2_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zyma O. International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalization / O. Zyma, О. Ptashchenko, І. Shevchenko, О. Afanasieva // Менеджмент. - 2019. - № 2. - С. 9–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2019_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |