Наукова періодика України | Медична інформатика та інженерія | ||
Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань edupro / П. І. Федорук // Медична інформатика та інженерія. - 2010. - № 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2010_2_5 Описано методологію організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EduPro. Запропонована методологія дозволяє сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок і здібностей студентів, визначення моменту готовності студентів для переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв'язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань edupro / П. І. Федорук // Медична інформатика та інженерія. - 2010. - № 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2010_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |