Наукова періодика України | Медична інформатика та інженерія | ||
Рижов О. А. До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі / О. А. Рижов, Ю. В. Котлова, К. О. Іванова, Т. О. Левчук // Медична інформатика та інженерія. - 2016. - № 2. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2016_2_7 Висвітлено психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання (ДН) лікарів-педіатрів на післядипломному етапі. Дослідження проводилося шляхом анкетування. Зазначено, що основним мотивом навчання для більшості лікарів є професійне зростання, а перспективним методом навчання є ДН. Респонденти вказали позитивні сторони ДН: зручність (гнучкий графік, можливість підвищувати свою кваліфікацію без відриву від виробництва), економічність, постійне надходження нової сучасної інформації та можливість негайно нею скористатись. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рижов О. А. До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі / О. А. Рижов, Ю. В. Котлова, К. О. Іванова, Т. О. Левчук // Медична інформатика та інженерія. - 2016. - № 2. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2016_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |