Наукова періодика України | Мовні і концептуальні картини світу | ||
Фоменко О. Вербальні та візуальні маркери національної ідентичності в комерційних брендах (на матеріалі англійської мови) / О. Фоменко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(4). - С. 201-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%284%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фоменко О. Вербальні та візуальні маркери національної ідентичності в комерційних брендах (на матеріалі англійської мови) / О. Фоменко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(4). - С. 201-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(4)__26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |