Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ваганова Л. В. 
Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л. В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__30
  Повний текст PDF - 311.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ваганова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ваганова Л. В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л. В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ваганова Людмила Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського