Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шевлюга О. Г. 
Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства / О. Г. Шевлюга, О. М. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%281%29__6
  Повний текст PDF - 326.716 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевлюга О.
  • Олефіренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевлюга О. Г. Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства / О. Г. Шевлюга, О. М. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевлюга Олена Геннадіївна (економічні науки)
  • Олефіренко Олег Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського