![]() | Наукова періодика України | ![]() | Marketing and Management of Innovations |
Біловодська О. А. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) / О. А. Біловодська, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Біловодська О. А. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) / О. А. Біловодська, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |