Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Тєлєтов О. С. 
Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6
  Повний текст PDF - 661.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тєлєтов О.
  • Титаренко Ю.
  • Шевченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тєлєтов О. С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тєлєтов Олександр Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського