Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Blanco M. University brand as a key factor of graduates employment / M. Blanco, L. Bares, O. Hrynevych // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 193-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Blanco M. University brand as a key factor of graduates employment / M. Blanco, L. Bares, O. Hrynevych // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 193-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |