Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Blanco M. 
University brand as a key factor of graduates employment / M. Blanco, L. Bares, O. Hrynevych // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 193-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_17
  Повний текст PDF - 378.546 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Blanco M.
  • Bares L.
  • Hrynevych O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Blanco M. University brand as a key factor of graduates employment / M. Blanco, L. Bares, O. Hrynevych // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 193-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського