Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Milova T. 
Country’s brand and corruption level: cointegration analysis / T. Milova, K. Troshkina, Y. Horlov, J. Dobkowski // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 366-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_30
  Повний текст PDF - 212.058 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Milova T.
  • Troshkina K.
  • Horlov Y.
  • Dobkowski J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Milova T. Country’s brand and corruption level: cointegration analysis / T. Milova, K. Troshkina, Y. Horlov, J. Dobkowski // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 366-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського