Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Milova T. Country’s brand and corruption level: cointegration analysis / T. Milova, K. Troshkina, Y. Horlov, J. Dobkowski // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 366-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Milova T. Country’s brand and corruption level: cointegration analysis / T. Milova, K. Troshkina, Y. Horlov, J. Dobkowski // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 366-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |